Bizonyára többen találkoztatok már olyan logókkal, amelyek első pillantásra erősen hasonlítottak az eredeti márkanévre, de mégsem voltak ugyanazok. Gondolok itt a Daidas cipőkre vagy Niké pólókra. Ma, a korábbi posztunk (Top10: a legmeggyőzőbb hamisítványok) analógiájára folytatjuk a gyűjtést a hamisítványokról, de ezúttal olyan viccesen sikerült koppintásokból szemezgetünk, amelyeknek az előbb említett márkanévferdítés az alapja. Top10 gyűjtésünk ezúttal is szélesen merít: szerepel a listában gyorséttermek, élelmiszerek, kozmetikumok, videojátékok meglepő újítása.

1. A Starbucks két kínai verziója

2. A kulináris élvezeteknél maradva... Kína a Pizza Hut, a McDonald's és a KFC sikerét is meglovagolná a maga módján.

3. xBox helyett íme xBoy!

4. A Playstation gyártója ennek nem örülne...

5. Jack Daniel's koppintás - külön felhívnánk a figyelmet a Tennesse helyett szereplő Tenderness feliratra :)

6. Playboy a fiúk kedvéért, Pantboy a lányokéért?

7. A Wrigley's koppintásban annyi a betűcsavar, hogy kiejteni sem lehet.

8. A replika Rexona nem egy szépségápolásra csábító darab...

9. A hamis Sony füles versenyben van a legviccesebb címért!

10. Egyszerű megoldást ötöltek ki a Nike koppintói: felcserélték a magánhangzókat és már kész is!

A hamisítványokról készült fotókat China Mike oldalán találtuk. Érdemes kattintani, ha további sikerült és kevésbé sikerült koppintásokra is kíváncsiak vagytok. Egyébként pedig kommentben várjuk, ti milyen ferdítésekkel találkoztatók.