Vásárlási tapasztalattal kampányol a hamisítványok ellen a Nemzetközi Védjegy Szövetség (International Trademark Association, INTA). A videó tanúsága szerint még a figyelmes vásárlókat is könnyedén átverik a hamisítók.

Az INTA "Unreal" címmel indított, a fiatalokat megcélzó kampányához készült videóban egy lány mesél barátnőjének arról, hogyan vett hamis Ed Hardy táskát szándékán kívül. Mint mondja, a táska első pillantásra eredetinek tűnt, ám annyira olcsó volt, hogy azt már szinte "lopásnak" érezte. Mivel azonban nagyrajongója a márkának, gyorsan fizetett, és csak később vette alaposan szemügyre szerzeményét. A táskán minden jellemző Ed Hardy motívum és logó szerepel, ám a márka termékein rendre feltűnő szlogen - Love kills slowly - helyett egy teljesen értelmetlen szöveg szerepelt.

Egy ilyen feltűnő és ostoba hiba miatt a táska nem más, mint kidobott pénz. Ha nem akartok ti is így járni, vegyetek részt a Nagy Nyári Hamisítvány-vadászat című játékunkban, osszátok meg velünk tapasztalataitokat és nézzétek meg, mások milyen hamisítványokba futottak bele!